Centrum

   

Pomocy

Konto użytkownika

Zapomniałem hasła. Co robić?
W celu zresetowania hasła odwiedź stronę reset hasłą i postępuj zgodnie ze wskazówkami.

Płatności za zamówienia

Co zrobić jeśli wybrałem/am płatność OnLine a nie dokonałem/am wpłaty?
W takim przypadku skontaktuj się z nami. Podamy dane do przelewu.
Jakie są formy płatności?
Istnieją dwie metody płatności:
  • online
  • wysyłka za pobraniem.
 
Na jakie konto bankowe wykonać przelew?
W przypadku wyboru płatności jako przedpłaty, płatności realizowane są operatorem za pomocą serwisu płatności OnLine. Nie ma możliwości przelewu pieniędzy bezpośrednio na rachunek bankowy.

Produkty

Interesuje mnie inna taśma klejąca/produkt. Czy jest dostępny u Was?
Jeśli nie znaleźli państwo taśmy budowlane,j taśmy klejącej, folii lub innego artykułu, należy się z nami skontaktować.W sklepie nie jest zamieszczona pełna oferta dostępnych u nas produktów. W celu ułatwienia procesu wyszukiwania artykułu należy podać jego symbol bądź numer lub inne dane jakie państwo posiadacie.
Interesuje mnie produkt w innych rozmiarach.
W przypadku jeżeli dany produkt nie występuje w rozmiarze, w którym są państwo zainteresowani, należy się z nami skontaktować za pomocą czatu, telefonu lub mailowo. Będziemy mogli wtedy przygotować dany produkt na zamówienie.

Wymiany i zwroty towarów

Co zrobić jeśli dostarczony do mnie towar jest uszkodzony?
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy koniecznie spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera oraz szczegółowo opisać charakter uszkodzenie. Taki protokół jest podstawą do złożenia reklamacji w naszym sklepie.
Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie przyjmujemy towarów wysyłanych przez klienta za pomocą przesyłek pobraniowych. Jedynym sposobem na zwrot towaru jest wcześniejsze poinformowanie sprzedawcy o chęci jego zwrotu i odstąpieniu od zawartej umowy (w terminie 14 dni kalendarzowych). Po takim uzgodnieniu możliwe jest odesłanie towaru na własny koszt. Sprzedawca po otrzymaniu towaru i weryfikacji dokona zwrotu środków kupującemu.
Czy mogę oddać zakupione produkty?
Istnieje możliwość zwrotu zakupionych towarów. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta czas na odstąpienie od umowy zakupu wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu odbioru przesyłki. W celu zwrotu zamówionych towarów należy się z nami skontaktować telefonicznie bądź mailowo i poinformować nas o chęci dokonania takiego zwrotu oraz podania jego przyczyny. Przesyłkę należy odesłać na własny koszt na adres siedziby. Po jej otrzymaniu środki zostaną zwrócone na podane przez zwracającego konto bankowe.

Wysyłka i dostawy

Czy jest możliwa dostawa w sobotę?
W opcjach dostawy jest możliwe wybranie dostawy w sobotę. Jest to dodatkowy koszt 20 zł brutto.
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Jest opcja wysyłki towaru za granicę. Przed złożeniem dostawy Proszę o kontakt z działem handlowym. Koszt paczki 30 kg waha się pomiędzy 50 zł do 100 zł netto.
Czy mogę zrezygnować z zamówienia?
W przypadku rezygnacji z zamówienia Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Dane kontaktowe podane są w zakładce kontakt na naszej stronie.
Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?
Tak zamówione u nas towary można odebrać w siedzibie naszej firmy. Dane teleadresowe podane są w zakładce kontakt.
Jaki jest czas dostawy?
Zamówienia złożone w danym dniu roboczym do godziny 12:00 są najczęściej - w przypadku dostępności zamawianych artykułów - wysyłane tego samego dnia, a towar otrzymają państwo następnego dnia roboczego.
Jak zlokalizować wysłaną do mnie paczkę?
Użyj poniżej zamieszczonych linków aby zlokalizować swoją paczkę: Paczki INPOST: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek Paczki Fedex: https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html Paczki GEIS: https://www.geis.pl/pl/sledzenie-przesylki
Jakimi kurierami realizowane są dostawy?
Paczki nadawane są najczęściej kurierem InPost, Geis lub FedEx. Po wysłaniu zamówienia otrzymają państwo emailem informację Jakim kurierem została nadana paczka.

Zamówienia

Zniżka – jaką mogę dostać?
Zniżka zależy od ilości kupowanych artykułów. Przy każdym produkcie zamieszczone są przedziały ilościowo/cenowe. Generalnie im więcej kupujesz tym mniej płacisz
Napisz do Nas
Skontaktuj się z nami przez e-mail w dowolnym momencie! Dołożymy wszelkich starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej.
Zadzwoń do Nas 24/7
Skontaktuj się z nami bezpośrednio, aby uzyskać natychmiast odpowiedzi na swoje pytania.